Lassan egy éve..

.. kezdtem el foglalkozni a slam poetry csodás világával. Új emberek, új helyzetek, újra és újra csak áldom az eszemet, hogy 2012 augusztus végén visszaköltöztem Veszprémbe. Akkor született meg az első versem - addig csak rapszövegeket írtam - annak apropóján, hogy milyen érzés is egy új életet kezdeni egy új városban.


01 - Új város, új élet

Újra Veszprémben, de ez most egy új élet,
lakótelepre néző kétszobás albérlet,
ami az enyém lett, mától ez az etalon,
tetszetős egy alom, a szabályaim én szabom.
Csikászon reggelente csík szemmel felkelek,
az élet apró örömeiből itt sokat meglelek,
kérdezz-felelek: napjaim nyitott fejezet,
a lapok felett kíváncsi tekintetekkel szemezek.

Csak a reggeli napfényt tudnám falamra szegezni,
nem lenne kopár, erre esélyem szemernyi,
bánatom szerelmi.. Volt valaha egy Szigeten,
s egy Sound, mi ébreszt, pihen fülemen.
Ébredek és bár napjaim kopottak,
de mondhatom békésen: Ex, itt otthon vagy!


  Szóval lassan egy éve, hogy Ismét ember módjára lejegyzetelem a gondolataimat, így az azóta felgyülemlett írások nagy részét szeretném Veletek megosztani. Rendszertelenül, amikor éppen kedvem és időm engedi. Kronológiai sorrendben fogok haladni - innen kapnak értelmet a címek előtti sorszámok. 
  Nagy valószínűséggel egy-két írást ki fogok hagyni. Bár mind én vagyok és alkalomadtán a szemfülesebbek hallhatják is slam esteken vagy versenyeken ezeket is, de néha tettem egy kis gondolati kitérőt olyan témák irányába, amik nem kapcsolódnak szorosan alkotásom jelenlegi fejezetéhez.
  Addig is olvassátok, érezzétek, kommenteljetek, osszátok meg, satöbbi, satöbbi.. Ezeket az írásokat magamért körmöltem le, de Ti tanulhattok belőle. ;)

Ex

2 megjegyzés:

  1. és nagyon jól tetted ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, kedves Névtelen!
    Remélem, a későbbiekben is örömödet fogod lelni az írásaimban - legyenek azok akár versek vagy éppen nem.
    Ex

    VálaszTörlés